Highs & Lows...

Det är ganska sjukt, men jag känner mig verkligen speedad nu för det mesta, sen säger det pang, så ligger jag i soffan och snarkar. Det är utmattande att vara uppskruvad i tankarna. Jag längtar så mycket efter sommaren, så jag tänker och planerar tills det knakar i knoppen. Jag får berätta vad jag längtar så mycket till fram över, men snacka om sprickfärdig tjej som bevarar hemligheter från i höstas fortfarande ;-)

Sen har jag fått en överväldigande längtan efter att skaffa en egen familj. Inte precis idag direkt (jag är inte ens i närheten av ett familjeliv idag, och jag vill gärna gifta mig först) men jag var inte ens säker på att det var något för mig när jag var yngre. Det kanske har med åldern att göra! Nu fantiserar jag om bröllop och bebisar i framtiden, och Sandra kommer på mig med att titta hur man bokar tid på Kleinfelds i New York (Say yes to the dress, ni vet), haha! Jag tror mest för dagen att det beror på för lite bröllop och bebisgull i min vardag, men det är trevligt att drömma. Och hoppas...

Den närmsta längtan är faktiskt tills imorgon, då vi börjar flytta butiken! :-)

Trackback
RSS 2.0