Sveriges roligaste klipp...

Jag har på riktigt saknat ett svenskt filmklippsprogram på tvn, det är ju faktiskt sjukt kul! Åh, vad jag önskar att jag hade klippet från en privat magdansuppvisning som jag, Evie och vår styvsyster Christine gjorde för några år sen. Man går ner på knäna ibland i orientalisk dans, vilket vi gjorde, men nånting hände i Evies kropp, så hon kunde inte resa på sig igen. Kommer aldrig glömma hur jag i ögonvrån ser hur hon hasar av scenen medans jag och Christine försöker dansa vidare som ingenting. The good times ;-)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Det får ALDRIG visas offentligt! :-P

Svar: Hehehe ;-P
Magdalena

2013-01-11 @ 11:09:00
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0