Jobba, jobba, jobba...

Jag tror att semestern i år är inställd, att göra-listan blir bara längre och längre. Planerna är att fixa till gården mellan huset och marken hos mamma och Anders, och renovera deras sovrum. Jag har inte anmält mig frivilligt, så vet inte hur det gick till ;-) Nä, men självklart så hjälper jag till, mamma kan ju inte hjälpa Anders med sånt eftersom hon är sjukpensionär och har ständigt ont i kroppen. Dock så började jag och Anders att riva den gamla skiten redan idag, så nu är det bara trätrallen och nya trappen som fattas. Det kanske han hinner redan i helgen utan mig. Själv ska jag ju jobba mina sista två dagar innan semestern i helgen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0