Ganska nära...

Tyckte faktiskt att jag lyckades pricka in klänningen ganska bra, iaf i mitt huvud. Båtskärning, romantiskt och en massa spets. Jag tycker att den var jättefin, men jag gillar inte den lilla volangen nertill! Tycker att det påminner om gammeldagsa bonniga klänningar. Men annars jättefin! Det är ofta klänningarna blir kopierade, undrar exakt hur många som har gift sig i en Kate-kopia? Men ingen av dom kungliga klänningarna är en drömklänning för mig personligen, utav väldigt långt ifrån. Jag vill inte ha ärm och högt skurna urringningar. Förstår ju att dom blir begränsade av vissa "regler", men vi vanliga Svenssons har ju så mycket roligare att välja ifrån ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0