Vad är det som växer...

Ikväll frågade Sandra vad jag hade i pannan. Det ser ut som en blodåder tvärsöver sa hon. Behöver jag säga att jag har suttit med en spegel i nyllet sen dess? Jag ser det själv och känner även en utbuktning. Det som kändes konstigt var att det är så ömt och även lite rött. Borde det bli så av en blodåder liksom? Har även fått lite puls då jag helst inte vill ha en synlig jätteåder mitt i pannan.
Men nu! Nu ni! Jag kom alldeles nyss på att min kollega faktiskt råkade slå mig i huvudet med en platt kartong idag, så det borde väl förklara saken. Så nu håller vi tummarna för att det är en avlång bula och inte en jätteåder. Time will tell ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0