Varning för känsliga läsare, närbild på ledsen tand...

Ja jag vet inte, men har man idétorka när man börjar fota sina tänder inne i munnen för att visa? Jag är inte särskilt känslig av mig, men nån annan kan ju tycka att det är äckligt. Kolla inte på bilden då ;-) Det jag ville visa var att det syns så tydligt att tandköttet har spruckit nu när tanden växer, på två ställen tom. Alltså det låter som en bagatell, men jag har så ont att jag knappt står ut med mig själv utan värktabletter för det är så ömt i den halvan av munnen. Kan inte ens öppna munnen eller tugga normalt. Nu måste jag dock vänta att ta nya tills jag ska lägga mig och sova. Det är nu jag förstår vad folk pratar om när dom säger att visdomständer gör ont, har aldrig haft problem med dom andra när dom kom fram. Känns lite konstigt att få nya tänder vid 26 års ålder ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0