Beslutsångest...

Jag har inte varit så superintresserad av alla dessa lättviktsdunjackor som är poppis nu, men sen kom den här. Den är ju så söt i färgen! Jag har ingen mittemellan-jacka heller, så det skulle egentligen inte ens vara onödigt med ett köp. Jag har bara så svårt att föreställa mig strutta omkring i en rosa jacka. Men det kanske sitter mest i mitt huvud då jag alltid kör på murriga färger på ytterkläder. Måste fundera!

Annars gick det bra att jobba idag också, det har varit riktigt mycket folk under Birstas 5-årsfirande dom sista dagarna. Kenza har varit där, det har byggts en enorm tårta på sju meter som det bjöds på, idag sjöng Robin Stjernberg. Kul med jippon :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0