Valborg...

Ursäkta min frånvaro, men jag lyckades göra slut på min surf i mobilen ;-)
Kom faktiskt iväg på en liten brasa igår, vilket jag aldrig brukar, men det varade inte då länge för det blåste så kallt. Vinden gick åt fel håll när dom tände brasan också, så man blev helt dränkt i rök och askpartiklar. Luktade mumma i håret ;-)

Som grädden på moset, så tror jag att nånting som jag åt igår var lite dåligt, för jag mådde så jäkla dåligt inatt! Mådde galet illa och hade så ont i magen. Vaknade hela tiden, ena stunden helt sjöblöt i svett och i nästa stund så frös jag. Trodde nästan att jag skulle kräkas, men till slut lugnade det ner sig på morgonkvisten. Nu känns det iaf mycket bättre! Har tom varit hemma hos mormor och morfar på födelsedagsfika :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0