Fredag...

Man kan ju inte slippa allt roligt bara för att det är fredag, så tvättmaskinen har rullat här hemma hela dagen. Är nämligen ledig så jag kan ladda upp inför jobbhelg igen. Eller igen, jag jobbar typ varje helg så det är inget undantag nu. Förutom det så har jag bara varit utanför dörren för att köpa cola zero på Hemmakväll, och jag har tom dragit ner alla persienner för att inte grannarna ska se mig, känner mig så jäkla skabbig idag!
Sitter och tittar på Idol nu på tvn, och på Hart of Dixie på datorn brevid. Sen blir det tidig säng, men jag tvivlar på att jag kommer somna. Råkade sova alldeles för länge idag, och då blir det sällan bra... 


Trevlig helg och Halloween på er!





Har pimpat min klädställning :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0