Pyjamas...

Jag såg en bild på blondinbellas instagram för ett tag sen då hon hade på sig en så himla söt pyjamas med pandor (alltså ni förstår inte min kärlek till just pandor). Ända sen dess har jag varit ute efter en egen pyjamas, med kravet att den skulle se ut som en riktig pyjamas, typ som en sån man sätter på småbarn, haha! Dom flesta idag har ju vida mönstrade byxor och enfärgad vanlig topp, som egentligen inte skulle behöva höra ihop. 
Jag blev överlycklig när jag hittade denna på H&M häromdagen! Billig (gratis med min guldbonus, annars 199kr) leopard och rosa, helt perfekt! Dock känner jag mig lite som en jättebaby, men den är mysig ;-)





Kommentarer
Postat av: hybrin

så fin har letat efter en sån men hittar inte dt är slut

2015-07-12 @ 01:47:20
Postat av: hybrin

hej kan jag får köpa dt av dig

Svar: Hej! Tyvärr måste jag säga att jag letade länge själv efter den perfekta pyjamasen, och jag älskar den! Så jag använder den flitigt och vill ha den kvar :-)
MagdalenaE

2015-07-12 @ 01:54:16
Postat av: hybrin

hehe förstår tack :)

2015-07-16 @ 12:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0