Småfix...

Idag har jag och Karro haft en riktig Birstadag, sju timmar åkte vi omkring! Jag hittade en jättefin spegel, och köpte väggfäste till Tvn, så imorrn ska allt upp på väggen! Sen är det bara småpiff kvar. Det som gör mig lite orolig är att jag inte känner mig lika nöjd som jag borde. Det här rummet är svååårt att få till eftersom det är så litet. Och ändå är det ju andra gången på bara fyra månader som jag fixar sovrummet. Men så småningom kanske det känns bättre, nya sängkläder och en tavla kanske ;-)
Det blev även en ny filt, toaskylt, och en nymålad skänk förtjänar fin förvaring! Nu blir det till att hålla i plånkan eftersom jag ska till Sthlm om ett par veckor :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0