Funkar eller ej...

Ibland undrar jag om man inbillar sig att vissa produkter är så himla bra bara för att andra säger det, eller om det faktiskt gör skillnad. Jag hoppas på det sista, annars känns det som slöseri med pengar, haha! Jag tänkte främst på Moroccanoil, jag har varit utan i ett par månader, och jag tycker att håret känns sämre nu. Det är en av dom produkterna som jag faktiskt tror fungerar, och jag är tveksam om mitt hår hade varit lika långt utan. Däremot när det gäller schampon och balsam så tror jag att det finns bra budgetalternativ också, jag har tex läst att många tycker att Doves Intense Repair ska vara super. Tror jag ska testa det nästa gång! Oljan däremot, den kan jag nog inte klara mig utan :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0