It's not right, but it's okay...

Vem mer än jag kommer på 22.30 att jag ska banka upp en hylla en fredagskväll? Ingen? Jag har funderar länge på vad jag ska göra med den vita, tomma ytan och jag tror att en liten hylla blir bäst. Känns konstigt att sätta upp en stor tavla då jag har min enorma tavla bakom soffan. Vet inte riktigt hur man skulle kunna matcha den? Jag har även planer på lite mer tavlor som jag förhoppningsvis kan få upp inom en inte alltför lång framtid! 
Det är absolut inte grejorna på bilden som ska vara framme, måste bara klura på hur jag vill ha det! Min riktiga fotovägg blir ju bredvid, ovanför skänken som jag fortfarande inte har.
Fan, nu när jag skriver detta så kom jag på att det kanske inte var så smart att sätta upp listen ändå... Jag kommer ju förmodligen att köpa en större tv när jag skaffar en till, då kanske måtten blir knas. Opss... ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0