Utomhushockey...

Igår var jag ute på äventyr med Jessica efter jobbet. Hennes sambo skulle spela utematch i Nolby så jag följde med. Det roliga var att jag sa att det lät kul när det fortfarande var snöfritt och plusgrader, man kan ju säga att väderförhållandena är lite annorlunda nu, haha! Men titta på hockey med en termos varm choklad och fika är väl mysigt :-) Efter två perioder så åkte vi faktiskt därifrån för det var så satans kallt. Man kunde knappt prata för ansiktet var så stelt! Så Jessica släppte av mig hos mamma och Anders där jag fick världens välkomnande av Alfons. Han blev helt till sig och snurrade runt, runt mig innan han hoppade upp med tassarna på mina axlar och stod så och kramades länge. Han blir nästan lika lång som jag när han står på två ben, perfekt att värma sig i den fluffiga pälsen :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0