Är det fel på mig...

Det måste vara något fel på mig, hjääälp... Jag trodde att när skänken väl kom på plats så skulle allt vara klart sen. Over and Done. Istället så är det som att jag har gått igenom inredning nr 2 på bara ett par månader. Och den där tavelväggen som jag skyndade mig att göra, den vet jag inte ens om jag vill ha längre. Fick för mig häromdagen att jag borde sätta upp min hallspegel där istället och sätta upp en större i hallen. Tavellisterna som jag så snabbt flyttade på i sovrummet vet jag inte heller om jag vill ha kvar, det kanske får räcka med en stor tavla ovanför sängen. Och tv-bänken har jag aldrig fått till som jag vill, det spelar ingen roll vad jag gör. Tar jag ner tavelväggen så vill jag nog ha bredare lister ovanför tvn så jag kan ha lite bilder där istället. 
Jag trodde inte att det fanns något negativt med en stark impuls, men jag börjar förstå varför folk suger på karamellen så att säga!
Övrigt så fantiserar jag om nya köksgardiner och en ny vardagsrumsmatta ;-)



Två nya, vita kuddfodral från H&M har redan flyttat in i vardagsrummet :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0