Helgen...

Det blev en liten bloggpaus i helgen då jag har varit upptagen med annat (plus att surfen i mobilen är slut)! Jag hade en sista semesterdag att ta ut, så jag har varit långledig igen för tredje helgen i rad. Känner att jag skulle trivas mycket bra med ett mån-fre-jobb ;-) Sandra har varit hemma i helgen, så i lördags var vi ut tillsammans med hennes kusin och kompis. Det var en riktigt bra kväll faktiskt, vissa utgångar önskar man ju bara att man kunde ångra i efterhand, haha! 
Och igår var både Sandra och Marie hos mig och sov över, så jag har ganska nyss blivit ensam igen. Full rulle alltså :-)
 
 
 
Bjuder på en ca 10 år gammal bild på lilla trion så länge ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0