Klick...

Känner ni hur mycket jag har lugnat ner mig på inredningsfronten? Jag har inte ens lyckats hänga upp den nya spegeln i hallen än, utan den står lutad mot väggen fortfarande. Dock stör det mig något otroligt att jag inte har köpt vitrindörrarna till mina bokhyllor än, men det har varit en hel del annat som måste prioriteras, och så även denna månad. Nästa vecka händer det lite äventyr tex, men mer om det då ;-)
Dock klickade jag hem ett par lakan från H&M när jag såg att dom hade, annars är det svårt att hitta rätt storlek i butikerna. Dessa två färger matchar det mesta jag har i sängkläder. Råkade visst bli en jacka också ;-)




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0