Garderobsrensning...

Nu jäklar är det storrensning i garderoben! Jag har varit hårdare än nånsin och även tagit bort plagg som jag verkligen tycker är fina, men som inte sitter bra. Jag hittar aldrig det jag ska ha, och alla tror att jag har supermycket kläder som sitter som ett smäck, fast jag egentligen snarare känner att jag inte kan ha nånting. En massa koftor har jag hittat rätt på också, perfekt till vintern :-)
Nu har jag en hög med klänningar som jag ska testa sälja, en hög till välgörenhet och några utvalda plagg som jag delar ut till dom jag tycker passar!




Sen hittade jag även några gamla favoritplagg som återigen fick komma ner från vinden och flytta in i garderoben. 







Kommentarer
Postat av: Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly

Sisita blusen var fin! :)

2014-11-20 @ 20:55:16
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0