Helgens onyttiga...

Även om det inte varit den piggaste helgen i mitt liv, så känns ändå helgmyset liksom inpräglat. Måste bara ha nånting att fira med. Jag testade den nya mjölkchokladmoussen från Ekströms, och den var riktigt god! Kan ändå vara så att jag föredrar den andra vanliga som fanns eller kanske fortfarande finns.
Det var ju även kladdkakans dag, vilket var svårt att undgå i sociala medier. Dock orkade jag inte baka i fredags, men igår när jag var lite piggare så passade jag på att slänga ihop en vit kladdkaka som jag längtar efter. Tror ni inte på f*n att jag glömmer den i ugnen så den gräddas för länge och blir lite bränd? Sen när jag väl kommer på det och slänger upp den på spisen så inser jag efter ett tag att plattan där jag ställde kakan i siliconformen var på. Jag hade glömt att stänga av den också, lika med en bränt kaka i botten. Suck... Den blev iaf inte helt oätlig, även om den blev mycket torrare än planerat.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0