Längtar efter julpynt...

Jag är så sjukt exalterad över att få julpynta mitt hem att jag skulle kunna göra det nu. Började köpa julgransglitter  i oktober, haha! Jag vet egentligen inte riktigt vad det är jag tror att jag ska lyckas göra, då jag inte pyntar så mycket mer än julgranen. Inte går det i rött heller, så det blir inte den klassiska julkänslan. Det är så mycket som fattas till julgranen så får kanske lägga krutet på den i år. Behöver ny slinga, matta och vita kulor. Och som ni kanske förstår så duger inte vad som helst, jag lägger mycket energi på dom perfekta valen ;-)


Jag vill nog ha den här slingan, tycker ju om den gammeldagsa looken och detaljer. Dock tycker jag att dom nya, trådlösa slingorna är sjukt smarta, men jag har inte sett nån där jag gillar ljusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0