Ett utdraget letande...

Jag är i behov av en ny vinterjacka i år, det var några år sen senast och det känns ganska väl att dom gamla är för stora nu. Visserligen funkar min Ahkka-jacka fortfarande när man vill ha en massa koftor under, men annars är det ganska sportig och väldigt låst färgmässigt då det är rosa och lila detaljer. Jag har kollat överallt, tom på barnavdelningarna men har hittills inte hittat nån jag gillar (eller jo, jag har hittat min drömjacka, men den är för dyr). Jag vill inte ha en bullig, jag vill inte ha skärp i midjan, det ska vara huva med avtagbar päls, och den får inte vara jättekort. Tills idag då jag gick in på Cubus och hittade denna. Jag vill helst ha en svart, men naturligtvis så finns inte just denna i svart. Suck! Jag testade fakiskt den vintervita istället, och jag måste säga att jag gillar den, men hur fan håller man en vit jacka ren? Speciellt jag som är såå klantig. Den görs även i blått och grönt, men jag vill som sagt helst inte vara låst färgmässigt då jag har mycket mössor, vantar, väskor m.m i olika färger. Får suga på karamellen tills imorgon...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0