Omöjligt...

Det verkar snudd på omöjligt att få tag på ett genomskinligt skal just nu. Slut överallt! Vill ha ett helt transparant, tycker att mobilen är så guldig och fin att jag inte behöver täcka över den. I Birsta finns det inte ens displayskydd på lager, så jag fick vända mig till nätshopping istället. Fyndiq.se är mitt standardställe när det gäller mobiltillbehör! Fick inte tag på rätt skal där heller, men ett annat som får duga så länge. Jag vill undvika repor så länge jag kan ;-)






Kommentarer
Postat av: Mobilextra.se

Kolla in www.mobilextra.se

Vi har just nu supertunna genomskinliga silikonskal till iPhone 6 och 6 plus i lager. Leverans sker inom 1-2 dagar.

2014-10-21 @ 00:54:41
URL: http://www.mobilextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0