Skulle behöva övrig uppdatering också...

Skulle behöva komplettera min övriga garderob också, då jag har sjukt svårt att hitta något att ta på mig på dagarna. Och ändå finns det kläder överallt hemma, det är lite frustrerande. Jag ser det som ett lyxproplem då dom hellre får bli för stora än för små, men det är inte kul att se ut som ett tält heller, så det är ändå ett problem. Jag började förnya storlekarna i somras, men nu är ju dom kläderna för kalla och kortärmade, så vintergarderoben fattas fortfarande. Behöver verkligen blusar som jag kan ha till jeans dom dagarna jag inte orkar strutta omkring i klänning på jobbet. Jag gillar ju den här stilen nedan, allt från H&M :-)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0