Färdig...

Idag var dagen då jag kände mig manad att ta tag i min sänggavel och göra klar den. Alltså jag fattar inte varför det inte har blivit gjort innan, jag såg på insta att det var 30 veckor sen jag ändrade om sovrummet. Och jobbet idag, ja det var nog gjort på mindre än en halvtimme och kostade 20kr ;-) Jag drömmer ju fortfarande om en vit eller rosa, men en vit skulle bli sååå smutsig, och en rosa känns väldigt tjejigt. Jag skulle ju försöka tona ner och hålla det lite mer neutralt i sovrummet, men jag saknar mitt rosa, haha! 
Jag passade även på att köpa plugg så jag kunde hänga upp hallspegeln på väggen. Den har ju bara stått lutat mot väggen sen april... ;-)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0