Bästa avslutet på semestern...

I lördags tog Jessica med mig och Linnea till folkan waterfront. En liten minifestival ute i Fagervik med andra ord. Anledningen var Ola Salo, min musikaliska förebild här i livet! Att se på the ark eller Ola är magiskt och jag älskar verkligen hans mellansnack! 
Efter konsertens slut så blev han inropad en tredje gång, och döm av puplikens förvåning när han faktiskt kom tillbaka. Det här var inte det klassiska en gång till med halva konserten kvar, utan det här var efter det riktiga slutet. Han avslutar med It takes a fool to remain sane i låtlistan på turnén. När vi kollade på honom så sa jag till Linnea att jag var lite besviken över att han inte kör Calleth you, cometh I i år, så gissa om jag blev lycklig när han körde den som extranummer. Kanske världens bästa låt! Han sa även att det bara hade hänt en gång tidigare att han blivit sådär inropad igen, det var verkligen fint :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0