Hoppsan...

Ja, vad ska man säga. Idag spontanköpte jag nya köksmöbler på second hand, haha! Dom jag har nu fungerar alldeles utmärkt funktionsmässigt, men dom har aldrig varit hundra procent jag, och jag har alltid tyckt att bordet är för stort för mitt kök. Det får absolut plats, men det äter upp den mesta golvytan. 
Jag har inte fått hem mina nya möbler än, men dom går mer i detta stuk! Jag älskar snirkel, kan inte hjälpa det. Det är även ganska litet och behändigt, men kommer med två utdragsskivor. Perfekt med andra ord!
Måste även måla om och byta tyg på stolarna, men jag har ju faktiskt semester ;-) Frågan är bara om det ska bli vitt eller ljusgrått!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0