En perfektionists problem...

Jag har under dom senaste åren gått och blivit en perfektionist. Inte så att jag aldrig har rörigt eller stökigt, men när jag väl gör nånting, eller tar tag i röran så vill jag att det ska vara perfekt. Gäller även jobbet när jag hänger varor där. Jag tycker helt enkelt inte om när det är rörigt och fult, haha :-)
Ett av mina störningsområden hemma har varit köksskåpen, så i helgen rev jag ut ALLT och började om! Slängde även en hel del omaka grejor, och alla gamla matlådor m.m. Jag köpte nya likadana häromveckan som jag nu kan hålla koll på. Det är ju ett evigt problem på alla arbetsplatser det här med matlådor, verkar det som ;-)

Mycket bättre blev det iaf, även om jag inte kan låta bli att störa mig på att jag har två uppsättningar med vinglas där ett av varje har gått sönder. Det är inte naturligt med fem stycken!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0