Ny nageldesign...


Innan hade jag ljusrosa med lite stenar.



Jag har alltså börjat att göra mina egna gelénaglar, och har hunnit med två designer. Fasen vad pillrigt, och sjukt lång tid tar det, speciellt om dom ska förlängas också! Det är inget jag kommer göra på andra, utan endast för att jag vill ha fina naglar som håller längre än nagellack. Jag känner mig inte bekväm med min okunskap när det gäller andras händer, och det tar alldeles för lång tid. Dock ville mamma prova, och på henne kände jag mig bekväm att testa, hon måste ju tycka om mig även om det inte blir perfekt ;-)
Hon ville ha fransk manikyr med stenar, och betydligt längre naglar än jag själv är van vid! Jag föredrar lite kortare, men hon måste ju få bestämma själv :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0