Nu är det klippt...

Klippte av mig håret förra veckan, det rykte väl 1,5 dm iaf! Tanken är ju att jag ska spara ut det igen, men det var så himla slitet och försummat efter detta år så längden var inget att bygga på. Jag saknar långt hår otroligt mycket dock, och jag tycker att det är jobbigt att vara utan så länge framåt. Är absolut inte missnöjd med själva klippningen, för det blev superfräscht, men det känns som att jag kapade min identitet, haha! Vet inte riktigt vad man gör med ett hår i den här längden ;-)



Ser ut som sju svåra år med påsarna under ögonen, men den här veckan har varit slitande. Extrapass på jobbet och sömnlösa nätter är en dålig kombination!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0