Väx, väx...

För att jag inte ska ha klippt av mig håret i onödan, så ska jag göra mitt bästa för att ta hand om det nu. Det är bara så tråkigt att dom bra produkterna kostar så mycket, finns ju roligare saker att lägga pengarna på! Har inte riktigt bestämt mig vilka produkter jag ska satsa på än, förutom dessa. Morroccanoil har jag alltid älskat, tycker verkligen den är grym jämfört med andra oljor! Sen äter jag biotin varje dag för att stärka håret inifrån. Folk frågar mig ganska ofta om jag har vant mig än, och svaret är nej, haha. Som sagt, jag ångrar det inte, men planen har alltid varit att spara ut det igen, så det blir bara toppning och färga utväxten framöver :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0