Dagens brud...



Har varit ledig två dagar och är sjukt uttråkad. Det är bara regn och elände. Vågar ju knappt ju utanför dörren efter både mord och våldtäkt i denna stad. Ikväll var första gången jag blev rädd på riktigt av folk i parken när jag skulle på affärn, jag tog tom en omväg hem. Det känns så sjukt att man ska känna sig så utsatt bara för att man är tjej. Jag förstår att det måste kännas hemskt för alla oskyldiga killar och män när man ryggar tillbaka, börjar gå lite fortare eller byter trottoar, men man vill ju inte ta några onödiga risker. Jag ser typ alla som ett hot.
Nåväl, imorgon är det jobb igen och jag längtar faktiskt! Ska hänga om skinnväggen tänkte jag och hänga om är ju min absoluta favoritsysselsättning på jobbet. Göra fint måste vara mitt kall ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0