The weekend...


Fredagskvällen spenderades framför en dataskärm hemma hos mig med CamilIa. Vi försökte nämligen pyssla ihop sommarschemat, och vi höll på tills det sved i ögonen. Men vi hade iaf en stooor godispåse att roa oss med under tiden!
lördags hade jag en riktig myskväll med Jessica, hemma hos henne. Tacos och två skräckisar (Sinister 2 & Insidious 3, hjääälp) hann vi med, sen var det daga för tant (jag) att sova. Jag tappar alltid sömn på helgerna, och det får jag sota för dagarna efteråt. Jag behöver min skönhetssömn för att känna mig normal ;-)
 
I övrigt så är det stress, stress, stress. Jag har varit stressad sen typ januari men nu börjar det bli mycket. Det är så mycket som ska ordnas på jobbet på väldigt kort tid. 
På sidan om det så försöker jag planera lite inför resan. Är ju nästa vecka nu, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0