Ledig idag...

Idag är jag ledig, och hade tänkt fått såå mycket gjort. Var peppad på att städa och tvätta tex. Istället så hamnade jag framför Therese Lindgrens youtubekanal, vilket har varit ett stående inslag denna vecka. Fattar inte, jag har aldrig sett en enda video innan, och nu är jag typ besatt, haha! Sen var peppen och lusten bortblåst, den försvinner på riktig med mörkret. Precis som att man inte kan städa när det är mörkt ute liksom? Måste vara nånting med energin när jag blir utan dagsljus.
Jag var iaf tvungen att gå till Ica och köpa mat, så nu har jag legat i soffan framför filmen Brooklyn och mat från salladsbaren. Skönt med ledig söndag :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0