Små små äventyr...

Jag var faktiskt iväg på ett par små äventyr i helgen, för jag höll på att bli tokig efter tre dagar inomhus. På lördagen var det tänkt att Carro skulle firas lite i förskott med en utgång, som jag låg lite bakom, så jag ville inte ställa in förrän in i det sista. Jag kämpade mig igenom den första delen av kvällen, och jag vet inte hur många gånger jag fick höra: men ska du verkligen gå ut? Dom såg ju på mig att jag inte mådde bra. Men ingen minns en partypooper, haha! Gick ner på krogen och satt vid ett bord i typ en timme, sen gick jag hem. 
Och sen ett tag tillbaka så var vi bjudna på middag hem till Camilla på söndagen, då både hon och Carro skulle firas med presenter och grejor. Så det ville jag också vara med på. Hemlagad middag tackar jag inte nej till, söndagen var första dagen jag åt mat på hela veckan. Såå gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0