Onödigt vetande

Kan ju va lite kul... För nån iaf^^ Eller så är det bara en bra tidsfördrift för mig, haha!

Har du åkt limousine: Japp en taxi som barn
Har du varit med i lokaltidingen: Haha ja ett antal gånger! senast var det för magdansen tror jag! Nej nu ljög jag, det var på studenten förresten!
Har du övernattat på ett tak: nej
Har du saker hemma som tillhör någon annan: ja Sandras kläder xD faktiskt det enda tror jag
Sommarens hetaste: Hmm, jag vet inte.. Måste fasen vara Ola^^
Bästa present du fått: när jag fick en nalle av en kille där det står jag älskar dig (bara för att det var så spontant o sött)!
Modell på mobilen: Öhm, en rosa ericsson iaf^^
Söndagssysselsättning: Haha, typ datorn
Vilka hårfärger har du haft: Mörkbrunt, ljusbrunt, rödbrunt, BLONT xD och massa slingor
Har du mest skivor eller filmer:  Jag har inte så mycket av nått av det men gamla skivor tror jag
Föredrar du att vara singel: Näe inte just nu, men det har sina fördelar 
Är du nöjd med dig själv: Det varierar men helnöjd skulle jag knappast någonsin påstå
Vem vet mest om dig: Min syster evelina vet typ allt om mig
Svart eller blått: svart
Gitarr eller panflöjt: gitarr
Sover du naken: Ärligt så har det väl hänt, men ingen vana^^
Bor du ensam: nej, men jag är ju inte übergammal heller^^
Hur ser ditt rum ut: Hos pappa: Rosa rum med väldigt få vita möbler, väldigt rosa faktiskt^^ Hos mamma: Beiga väggar och en brun fondvägg, vita möbler även där, och en tv...
Csi eller prison break: prison break <3
Har du långa naglar: ja, förutom när jag filar ner dom för att nån har gått av
Spelar du i något band: nej.
Finaste färgerna: Rosa och svart
Hur många piercings: hål i öronen och i naveln (sen jag gick i sjuan så ingen kommentar tack)
Vad tycker du bäst om hos dig själv: Åh jag vet inte, jag är sämst på att säga bra grejor om mig själv
Smink eller inte: smink!!!!!!!! Hell yeah^^
Är du allergisk mot något: jordgubbar och heltäckningsmattor som barn^^ Nu är jag mest allergiskt mot det manliga könet ibland^^
Favorit brädspel: Typ geni (den barnvänliga där jag faktiskt kan någon fråga)
Din civilstatus:  Så singel så det är hemskt, haha
Har du något djur: ja, två ENORMA hundar, på lördag kommer den tredje!!!! =O
Vad dricker du: Coca cola &oboy
Vad föredrar du dusch eller badkar: dusch
Har du någon familj: Knappst en egenbildad men jag är då född i en iaf
Dina framtida studier: Hur många gånger har jag hört den sen studenten? orka tänka på det nu..
Är du född:  What?? ja antagligen eftersom jag sitter här
Hur bra är din humor: Väldigt bra om jag får säga det själv =D
Hur ser du ut: Som på bilden
Artist/grupp du har flest skivor med: Haha antagligen Backstreet boys sen den perioden av mitt liv^^
Hur är din klädstil: typ normal? jeans, kofta händer ofta! Och pumps eller stövlar
Bästa konsert 2005: Jag minns ingen från det året...
Vilka länder har du varit i: hahaha omg Finland xD
Ditt namn: Magdalena
Politik: Är inte så insatt
Favorit pryl: DATORN
Senast lästa bok: läser stenhuggaren just nu
Senast sedda film:John Tucker must die
Ditt stjärntecken: Kräfta
Studerar du: Nej, tog studenten i somras
Vad vill du ha: En sköldpadda
Ditt ursprung: svensk
Din ålder: 19
Senaste måltiden som du åt: Pizza


En annan^^

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"...och full av lugnande försäkringar. Skam till sägandes var det också rätt..."
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Väggen
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Simpsons
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Typ 23.40
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
haha oppss I did it again med Brittan
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Måste tänka.. Typ igår på körlektion
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här?
Min blogg
8. Vad har du på dig?
nanana inget^^ Skojar bara, en stor t-shirt och mjukisbrallor
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Omg pinsamt^^ Jag drömde om ola xD
10. När skrattade du senast?
Nyligen med nån på msn
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Massa målningar
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Näe och jag slipper helst
14. Vilken var den senaste film du såg?
John Tucker must die
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En hundgård till mamma (haha, internt) bilar åt dom, ett nytt hus, massor till mig själv.. ja typ allt
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Om jag sitter ensam i mörker och tittar på film så kan jag inte ha fötterna på golvet för det känns som att nån ska ta tag i dom
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag skulle vilja att all svartsjuka och avundsjuka försvann i världen (inklusive för mig), och jag skulle vilja va lyckligt kär, ååh <3 Haha!
18. Tycker du om att dansa?
I lööööv it^^ "Shake that thang" Haha
19. George Bush?
babyface
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Theodore och Embla
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja, kanske ett tag
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Nått snällt iaf, typ vi behövde en ängel som du här i himlen (långsökt I know^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0