Sött värre

Jag fick ett nedrans kedjebrev igen på mailen igår. Hatar visserligen såna men texten var så söt så jag måste ta med vad det stod. Det handlar uppenbarligen om kärlek^^

*Hitta en kille som kallar dig vacker istället för het
*som ringer upp dig när du slänger på i hans öra
*som håller sig vaken bara för att se dig sova
*vänta på han som kysser din panna
*som vill visa upp dig för hela världen även när du är klädd i mjukiskläder
*som håller dig i handen framför hans vänner
*Vänta på den som konstant påminner dig om hur mycket han bryr sig om dig, och hur lycklig han är som har dig
*Vänta på den som vänder sig till sina vänner och säger "Det är hon"


Jag är nog en kärlekskrank jäkel för jag blir helt galen när jag läser sånt, haha! Jag älskar också söta sms. Så underbart när man öppnar och läser nått sött skrivet av den man tycker om mest.

Nu blev det här lite smått sentimentalt så jag ska avsluta med ett stycke ur serien Weeds, så jäkla bra! Det var ett par killar som kollade på porrfilm i vardagsrummet och började diskutera vad de där "stället" mellan kallas, så frågar ena killen hushållerskan när hon kommer hem, filmen är fortfarande på^^

- What do you call the thing between the dick and the asshole?
- The coffetable!!

Haha förlåt min dåliga humor men jag tyckte det var roligt^^ Och om ni inte fattar så var "the dick" den nakna killen på tvn och "the asshole" han som frågade =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0