den smarta looken...

Jag måste säga att jag diggar den intelligenta looken på mig som jag har just nu. Stram hästsvans och glasögon är allt man behöver, haha! Näe, jag skulle inte visa mig ute så, det klär inte mig så bra. Jag tycker att det är jättefint på dom som passar i det, men varken strama frisyrer eller glasögon är något som jag trivs i. Mina linser används väldigt flitigt!
Angående smart, så var vi som vanligt på Noliamässan alla år under gymnasietiden. Så går vi fram till Chalmers bord och låtsas vara väldigt intresserad, för Sandra ville ha en påse därifrån som allt material från skolan ligger i! Så börjar vi prata med en kille som gick där om vad som fanns och sånt.

Han - Jaa man läser ju typ matte F där (liksom omg bye bye Chalmers^^).
Så ska ju jag naturligtvis skämta!
Jag -  Men det är väl onödigt, den enda matten man behöver kunna är 50% rea
Behöver jag säga att han inte tyckte det var kul? Pinsam tystnad...
- Eh kan vi få en påse?
- Visst, ska ni ha innehållet kvar i påsen eller?

Liksom that hurt, haha! Nu har ni fått en ny historia ur mitt superspännande liv. Ni ba, YES, haha! Sorry, men det ploppar bara upp gamla saker ibland^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0