Det var en gång en (rak) stolpe...

Hahahaha asså herregud! Vi åkte till min kusin Sofie i Nolby ikväll och hälsade på. En annan kusin, Therese var där, så det blev liksom två flugor i en smäll! Vi kom inte längre än till parkeringen utanför, *pang* där var det en skylt! Och denna gång var det inte jag, det var min syster! Mohahaha synden straffar sig själv! Om ni har följt min blogg ett tag så vet ni att jag råkade träffa en telefonstolpe utanför vårt hus för några månader sen, haha! Det där med backning verkar inte ligga i den Engbergska delen av familjen^^
Det är sant som dom säger; man ska inte lämna huset utan sin kamera!
Vi hade jättetrevligt iaf! Vi pratade massa gamla minnen, eller snarare jag eftersom ingen annan kommer ihåg, haha! Alla ba, jag vill också ha ett sånt minne! Sen åt vi väldigt flashiga bakelser ala rulltårta med grädde och bananer, haha, och jag hade dragkamp med Therese hund Zack! Han vann!^^

117070-268
EFTER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0