onödigt vetande...

Snodde en lista från Madde^^ Dock i en lite kortare version!

Senaste impulsköp:
*tänker så det knakar* Måste vara mina nya diadem!

Favoritlyxartikel:
Kanske inte direkt lyx, men jag är obeskrivligt kär i min DKNY parfym!

Favvoskor:
Seriöst, ska jag bara välja ett par? Men okej, jag måste nog säga mina Björn Borg då, även om dom antagligen har sett sitt sista dagsljus nu!

Mode jag aldrig vill se igen:
Buffaloskor och nätbryjor! Fy fan!

Mode jag vill se igen:
Jag tycker fortfarande att boleros är sött!

Senaste fyndet:
Mina nya ballerinas^^

Fulaste färgen på kläder:
Neonfärger!

Sämsta köp:
Alla plagg som är oanvända i min garderob!

Favoritprodukt på apoteket:
Kirurgtejp till mina skavsårsfötter! Ser ni nån som alltid har tejpade fötter på sommaren så kan det vara jag! Haha!

Favoritdryck:
Coca cola & Oboy

Älsklingsljud:
Haha, not gonna tell^^

Senaste upptäckt i Stockholm:
Måste säga Universal som Madde!^^ Det var det enda nya jag såg på resan sist!

Fikar gärna på:
Chocolate house

Favoritdjur:
Hästar kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!

Det dyraste jag köpt:
Räknas mitt körkort för 25 000?

Bästa fyllekäket:
Jag brukar inte äta så mycket själv, men man hamnar alltid på Max!


Kommentarer
Postat av: Madde

jag visste nog allt där...förutom det med diademet då... xD haha.. att oboy och cola är dina favoriter vet nog alla som känner till dig... du har juh alltid oboy eller cola i handen varje gång man ser dig typ xD (okej inte alltid men varje morgon äre oboy och varje ybuss färd äre cola )hahaha... men det är gott (a)

2007-04-10 @ 16:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0