Frågor...

Meme, glömde svara på din fråga för ett tag sen, men det är väl ingen direkt skillnad nu mot hur det var innan!

Sen till dom nyare! Torrschampot funkade bra på mig iaf, vet inte om det beror på vilket typ av hår man har, eller vad man har i det. Det jag köpte var ju Lee Staffords som finns på Åhléns för 80 kr!

Vad jag skulle vilja fråga en person för att lära känna den är lite svårare att svara på. Jag tror faktiskt att det jag frågar i början är intressen och såna saker. Om man vet vad en person är intresserad av så vet man lite bättre hur den personens liv ser ut. Gillar den t.ex. träning väldigt mycket så kanske det blir mindre fritid över att träffas på men då vet man om det från början. Om man råkar gilla samma saker så har man ju genast nått gemensamt att spinna vidare på!
Sen kommer frågorna ganska naturligt när man umgås. Man berättar ju vad man har gjort, vad man gillar, hur man är, och då kommer det naturliga följdfrågor på det automatiskt!
Förlåt för ett kasst svar, men jag vet inte riktigt. Jag tar det nog mest bara som det kommer oavsett om det är en kille eller tjej, och frågar om det jag blir nyfiken på =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0