handlat lite till...

Träffade ju som sagt Madde igår, lika trevligt som vanligt även fast vi satt i en bil! Jag är lättroad, haha! Mamma har även beställt biljett till en seans åt mig som jag pratade om igår, och Madde ville hänga på där med. Själv är jag livrädd och har ångest över att behöva gå dit! Ingen tvingar mig väl direkt, men mamma beställde ju biljett och allt utan att jag visste så nu får jag väl bita ihop^^
Från det ena till det andra, idag var jag ute och fyndade lite grejs. Jag köpte en kuvertväska på second hand. Den var så rolig så jag kunde inte låta bli^^ Sen har jag köpt ett par tygskor och muggar idag! Muggarna var väl ganska onödigt, men dom var rosa och söta, så fyra fick följa med hem x) Hittade även en jättefin vas som jag skulle köpa, men den la mamma beslag på den gamla räven, haha! Fanns tyvärr bara en också!

117070-178 117070-177
117070-179

Kommentarer
Postat av: Madde

ja men där kom skorna xD
trodde att du var sjuk som inte hade köpt skor i lördas xD hahha

2007-02-25 @ 19:29:37
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: Magdalena

Hahaha, dom var så söt så jag kunde inte hålla mig x)

2007-02-25 @ 21:02:50
URL: http://magdalenae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0