Skandal...

Det kan inte vara möjligt. Nog för att jag förstår att vissa personer är mer omtyckta än andra, men när det kommer till tävlingar där man ska ha talang så vore det ju bra om dom som har det får stanna kvar! Om det inte kopplar så pratar jag om Lets dance. SKANDAL att Lasse fortfarande är kvar och att Maria och Harald fick lämna! Harald är väl inte den duktigaste heller, men han försöker iaf, medan Lasse ser ut som ett kylskåp på golvet! Den enda lilla anledningen till att jag inte vill att dom ska åka ut är för att Ann är så himla duktig och att hon kommer härifrån. Synd att hon inte får chansen att visa vad hon kan mer!

När jag ändå babblar om Let's dance så kan jag tillägga att blockets spel är grymt beroendeframkallande! Men ack så roligt x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0