Nya grejor...

Herregud, här får man slåss för en plats framför datorn, jag har försökt enda sen igårkväll! Jag är hos mamma igen eftersom jag är ledig två dagar^^ Skrev ju att jag skulle visa dom nya sakerna igår, så nu gör jag det. När jag vaknade imorse så luktade det verkligen läder i hela rummet efter väskorna, haha! Kändes som att vara i en sadelkammare! Förutom grejorna på bilderna så blev det ett par skor och en väska till, en jacka och en kofta^^ Fast för tillfället så syns ingen bild, har jag sagt att jag hatar den här datorn? Annars så vet ni nu! Jag fixar det senare, nu ska jag kolla på The war at home!


 
117070-452 117070-451
 117070-449 117070-450

Kommentarer
Postat av: Lisa

VÄRSTA FINA!!! :O

2007-08-02 @ 01:26:51
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0