På jobbet...

Sitter på jobbet nu och väntar på att öppna. Har redan gjort klart allt, så jag fick lite tid över^^ Sitter även och gäspar redan nu, så det här kommer att bli en lååång dag! Ganska drygt att både öppna och stänga butiken faktiskt. Ska försöka få tid över på lunchen så jag kan springa och kolla efter en liten kalender. Så fort det blir nån ändring på schemat så skriver jag upp dom nya tiderna på kvittolappar, sen är jag ganska bra på att slarva bort dom eftersom det blir några^^ Får bättre koll om jag kan skriva in det i kalendern på en gång! Näe ni, nu måste jag slänga in min lunch i kylen, sen öppna gallret! Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Sandie

Kalender e nog vettigt ;) Hoppas du får en bra dag på jobb =)

2007-07-28 @ 11:51:35
URL: http://chipset.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0