Vilken dag...

Idag var det jäkligt jobbigt att jobba. Jag kände hela tiden hur det spratt i kroppen efter mina tre kommande dagars frihet, haha! Det kom iaf sex kartonger med grejor + att en massa smycken sen igår inte var uppackat, så det fanns plenty att göra! Det börjar ta sig iaf, postkillen kom ihåg mitt namn helt själv idag^^ Sen kom syon från min högstadieskola in och handlade, och han kände också igen mig efter fyra år! Kul! Skulle kännas bättre om jag mindes hans namn också, haha! Efter tog jag en sväng på stan igen för att hitta kläder. Stan är fasen helt utplockad, jag blir tokig! Hittade iaf två blusar på Zara som kom med mig hem. Båda vita, det måste ha varit mitt undermedvetna^^ Köpte även armband som jag ska ha med mitt guldiga som jag köpte förra veckan. Det är svart/vitt med guldkanter. Fick in det igår så jag är nog den enda i den här stan som har haffat åt mig det än^^ Sen fick vi in superslim-paraplyn (är jättesmala ihoprullade så det tar miniplats i väskan^^). Tror ni inte att det fanns ett rosa!! Gissa vem som köpte ett sånt!^^ När man kollar ut ser det ut som det kan bli premiär redan ikväll för det faktiskt! Sen har jag solat. Testade den där cremen idag, men jag vet inte om den funkar. Fick rejäla vita märken iaf! Nu har jag nyss duschat, så jag ska klä på mig innan Malin kommer. Sen blir det stan, stan stan!!! Och tack för sympatin med mina kläder! Det låter värsta barnsligt att bli upprörd över sånt, men jag råkar gillar mina kläder, och allt finns inte att köpa längre...


117070-430 117070-431
 
117070-429


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0