Sunday igen...

Jag glömde bort  min blogg nästan en hel dag^^ Illa, illa, haha! Höll på att plottra ner ett inlägg som bäst igår när Sandra ringde så jag kom av mig, sen ringde J, så han hämtade mig med den vita springaren! Eller med bilen, allt är relativt^^ Invigde mina nya shoes (sandalerna jag nämnde för nån dag sen) när jag åkte dit. Måste erkänna att dom skaver lite. Jag sa till honom att inte gå så fort för det gjorde lite ont, ett typiskt killsvar är väl: Men varför har du dom på dig då? Hallå, man måste ju gå in skorna innan dom är sköna! Haha^^
Känner mig även lite mer världsvan nu när jag faktiskt har sett Göta kanal-filmerna. Vi började lite  fel ordning med tvåan igår, men det funkade det med^^ Rätt roliga faktiskt! Så skönt att inte behöva passa nån tid idag heller, första dagen inkl. helgdagar som jag har kunnat sova ut på aslänge! Klev ur sängen strax innan fem när mamma och Anders hämtade mig, haha! Men vi kollade ju som sagt på film, vi sov inte så länge!^^ Åkte en snabbis till Anders jobb och utforskade deras kaffemaskin också. Finns många roliga varianter av varm choklad, mums!^^ Nu ska jag dyka ner i soffan och njuta av tanken att jag är ledig imorrn också!



117070-389

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0