grattis syster...

Jag ska tillägna detta inlägg till att säga grattis på födelsedagen till min syster Viktoria, som fyller 28 idag! Jag har inte sett henne sen i höstas då hon och Tina begav sig till Nya Zeeland. Den mörka skönheten brevid mig är då min syster. Behöver jag säga att man känner sig som en skugga på krogen brevid henne? Haha x) Vi andra systrar brukar ungefär muttra i kör över att vi vill se ut så vi med!^^
Nu får leva med den taskiga bildkvalitén, men den är från en mobilkamera julen 2005!


117070-206

Kommentarer
Postat av: Madde

ja hade då aldrig trott att ni var syskon...shit så olika ^^ hahaha
men DU är fin du med magda...tro inget annat ;)

2007-03-12 @ 19:18:09
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0