Uppdatering...

Jag har egentligen inget att skriva men det är väl bäst att uppdatera. Sitter och gör ett kollage av bilder på mina skor som jag ska skriva ut och sätta fast på skokartongerna sen. Är så jobbigt att kolla igenom alla kartonger när man ska ha ett visst par, så jag tänkte att det underlättar lite med bilder. Börjar med dom bilderna som jag har lagt ut på bloggen, är inte så ambitiös att jag orkar fota alla gamla! Just det ja, jag måste bara försvara J lite om det där med maten. Det var kanske jag som skrev otydligt så det blev missförstånd, men det är absolut inte hans fel att jag äter så dåligt! Det första han frågade när jag kom var om jag ville ha mat, sen frågade han flera gånger till under kvällen, på morgonen när vi vaknade, innan jag åkte, you name it! Han förstår inte hur jag kan äta så lite heller. Grejen är den att jag äter inte om jag inte är hungrig, och igår hann jag inte innan jag åkte! Jag vill inte att ni ska tro att han svälter mig =) Nu ska jag skriva ut mina bilder, sen blir det antagligen lite tv-tittande! Hoppas ni har haft en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Christina

Hej! Vill bara säga att det är alltid lika roligt att läsa din blogg.Härligt med din mormor och morfar. Jag är ju halvvägs. I lördags hade vi varit förlovade i 28 år. Gifta i 26 år.
Ha det super.kram Christina

2007-09-24 @ 14:02:34
Postat av: alexandra

haha,tänkte väl,det där med maten alltså ^^

2007-09-24 @ 15:32:08
URL: http://aaalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0