Det blev bra...

Tvålarna jag gjorde blev så himla söta, men fasen vad kladdigt det var! Tror även att jag råkade överdosera doftoljan, men det är väl inget större problem att det luktar gott. Kan inte visa nån bild nu för jag vill inte lägga in massa sånt på Anders jobbdator, och jag måste spara pengarna på mobilen. Börjar krisa nu innan lön, haha! Dom ser ju ut som på bilden, men det finns fler sorter! Jag älskar att pyssla, förstår inte varför jag slutade med sånt för flera år sen. Känns som man gör nått lite vettigare än sitta här vid datorn eller kolla på tv! Nästa projekt blir galgar, sen ska jag väl ta upp scrapbooken igen. Har problem att välja vilka bilder jag vill ha med, så just nu blir det inget gjort istället, haha!

Kommentarer
Postat av: Madde

hahaha lägg ut bilder sen ;) haha

jag tycker det varkar vara strip i alla hahaha men äsch ska bli intressant x) haha

2008-04-19 @ 16:17:05
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0