Bebis i plural...

Äntligen lyckades jag ta datorn, mohaha! Jag tog fram mina valpögon och frågade snällt barnen om jag kunde få låna den några minuter.
Var som sagt på jobbet idag med alla bebisar, faktiskt alla tre sötnosar! Satt där väldigt länge innan vi gick och fikade på 1891. Det är jag bara jag och en tjej till på jobbet som inte har barn nu, man blir lite svettig, haha! Tror dock jag väntar några år och lånar andras under tiden! Det var ju ett tag sen jag höll i en sån liten bebbe förutom idag, men när man väl gör det vill man knappt lämna tillbaka dom.
Hämtade ut armbandet också som jag skulle. Dom såg bra ut, men dom var ganska stora. Kanske för att dom ska passa alla...



117070-840

Kommentarer
Postat av: Madde

hahahaha ja xD
asså det finns svarta fotoalbum på öb har ja sett där det är som blad bara som man kan klistra och skriva bäst man vill på :) en sådan ska jag köpa :)
sen vill jag även ha en "vanlig" för mina andra kort hehe.

2008-02-22 @ 11:48:40
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0